Kalendář - "blížící se akce" (nahoře pod logem fóra): do kalendáře lze vkládat termín akce přímo autorem tématu v sekci poježdění a závody.

Forum aktualizovano, info zde: viewtopic.php?f=26&t=92206#p1712259
Moznost prispeni na chod fora: viewtopic.php?f=3&t=66082

Krabic nebude nikdy dost - další L300 v Čechách

Málem sme tu zapomněli na Pajera! Svýho času dost oblíbenej vůz.
Pravidla fóra
Inzerci si hazejte prosim dolu do sekce bazar. Tato sekce slouzi pouze pro technicke informace/rady.
Bazar: viewforum.php?f=61
(nedivte se proto, pokud zde zadate inzerat, ze ho nekdo smaze)

Autor tématu
PetersonCZ
nováček
Příspěvky: 14
Registrován: Út 13.08.2019, 21:12
Auto: L300
Stav: Offline

Krabic nebude nikdy dost - další L300 v Čechách

Příspěvek od PetersonCZ » Út 13.08.2019, 21:36

Tak a v Čechách je další L300! Cestu začala v Japonsku v devádesátým šestým a kodrcala se přes Švýcarsko a Rakousko.
Je to pomalej a smradlavej diesel, má jenom dvě sesle a vůbec žádnou výbavu. Jsem rád, že tam dali aspoň topení... Oholenější L300 asi neexistuje.
Obrázek
Ale má zajímavej diferák. L300 uzávěrku nikdy neměla, tak alespoň LSD diferák je gut! Lepší tohle, než třeba centrál, že?
Obrázek



Avatar uživatele

Edgar
Staroffrouďák
Příspěvky: 23408
Registrován: Út 03.03.2009, 20:12
Věk: 39
Stav: Offline

Re: Krabic nebude nikdy dost - další L300 v Čechách

Příspěvek od Edgar » Út 13.08.2019, 22:28

Gratulace, ten dif vyměníš ještě rád za nějakou lepší variantu. Klidně celou zadní nápravu z paja i s kotoučema.




Autor tématu
PetersonCZ
nováček
Příspěvky: 14
Registrován: Út 13.08.2019, 21:12
Auto: L300
Stav: Offline

Re: Krabic nebude nikdy dost - další L300 v Čechách

Příspěvek od PetersonCZ » Út 13.08.2019, 22:34

Jestli to nebude nějak zlobit, měnit to nebudu.
Kotouče by byly fajn a možná i rychlejší převod, než těch 4,875. Když nebude jezdit naložená, tak by to motor utáhl...


Odesláno z mého D6603 pomocí Tapatalk







Autor tématu
PetersonCZ
nováček
Příspěvky: 14
Registrován: Út 13.08.2019, 21:12
Auto: L300
Stav: Offline

Re: Krabic nebude nikdy dost - další L300 v Čechách

Příspěvek od PetersonCZ » Stř 28.08.2019, 19:28

Edgar napsal:Gratulace, ten dif vyměníš ještě rád za nějakou lepší variantu. Klidně celou zadní nápravu z paja i s kotoučema.
Čert aby to vzal! Včera jsem se dostal do situace, kdy hrabalo jen jedno zadní kolo. Stávalo se to na stejném místě opakovaně, takže to není náhoda. Lamely LSD diferáku jsou asi opotřebené a diferak funguje, jako otevřený...

Odesláno z mého D6603 pomocí Tapatalk




Avatar uživatele

oltcitak
Diskuzní bůh, vládce guruů
Příspěvky: 917
Registrován: Ne 31.01.2010, 18:32
Auto: Hyundai Starex 4WD,103kW
Místo/Bydliště: Nottingham,UK/Prievidza,SK
Stav: Offline

Re: Krabic nebude nikdy dost - další L300 v Čechách

Příspěvek od oltcitak » Stř 28.08.2019, 20:09

Co to ten Edgar písal? :lol: LSD je len na zlosť, keď ma zabrať nezaberie, keď netreba tak zaberá.
PS zdvihni obe zadné kolesá do vzduchu a potoc jedným kolesom, ak je funkcny, pôjdu obe zadné kolesá jedným smerom, keď je nefunkčný, pôjdu protismerne.


Hyundai Starex 4WD,103kW
***"Nikdo nieje tak beznadejně zotročený, ako tí, ktorí mylne veria, že sú slobodní.:" Johan Wolfgang von Goethe***


Autor tématu
PetersonCZ
nováček
Příspěvky: 14
Registrován: Út 13.08.2019, 21:12
Auto: L300
Stav: Offline

Re: Krabic nebude nikdy dost - další L300 v Čechách

Příspěvek od PetersonCZ » Stř 28.08.2019, 20:28

Jo, jo to vím, s těmi koly ve vzduchu.

On ale ten diferak může klidně fungovat jen částečně. Umím si představit, že se budou kola točit opačně, ale při větší zátěži lamely prostě proklouznou a hrabe jedno kolo...

Auto má najeto 110t km. Kdybych diferak zrepasoval a on vydržel dalších 100t km, určitě by mi to stačilo, pač auto bude camper na vejlety a než navejletim 100t km, tak jsem v důchodu a nahoru za volant třístovky už stejně nevylezu.

Odesláno z mého D6603 pomocí Tapatalk





kalic
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 73
Registrován: Po 25.02.2013, 18:27
Auto: 2xL300
Věk: 36
Stav: Offline

Re: Krabic nebude nikdy dost - další L300 v Čechách

Příspěvek od kalic » Čt 29.08.2019, 7:01

Konečně taky jedna stejná jako mám já :pivo:



Avatar uživatele

oltcitak
Diskuzní bůh, vládce guruů
Příspěvky: 917
Registrován: Ne 31.01.2010, 18:32
Auto: Hyundai Starex 4WD,103kW
Místo/Bydliště: Nottingham,UK/Prievidza,SK
Stav: Offline

Re: Krabic nebude nikdy dost - další L300 v Čechách

Příspěvek od oltcitak » Čt 29.08.2019, 9:02

usetri si robotu s opravou,daj tam vnutro s normalnou uzavierkou,alebo Aussinu na predok,s LSD stracas cas,on sice v urcitych situaciach je prospesny,ale povacsinou je k zlosti.Tiez som vytriezvel,nakoniec som vymenil celu napravu za napravu s diferakom Eaton MLocker a je to celkom ine,ked ma bbyt otvoreny,je otvoreny,ked potrebujem plny zamok,ma plny zamok,v Tvojom pripade mas dostupne plnohodnotne uzavierky priamo od Mitsu.....usetri si cas a energiu.


Hyundai Starex 4WD,103kW
***"Nikdo nieje tak beznadejně zotročený, ako tí, ktorí mylne veria, že sú slobodní.:" Johan Wolfgang von Goethe***


Autor tématu
PetersonCZ
nováček
Příspěvky: 14
Registrován: Út 13.08.2019, 21:12
Auto: L300
Stav: Offline

Re: Krabic nebude nikdy dost - další L300 v Čechách

Příspěvek od PetersonCZ » Čt 29.08.2019, 10:39

oltcitak napsal:usetri si robotu s opravou,daj tam vnutro s normalnou uzavierkou,alebo Aussinu na predok,s LSD stracas cas,on sice v urcitych situaciach je prospesny,ale povacsinou je k zlosti.Tiez som vytriezvel,nakoniec som vymenil celu napravu za napravu s diferakom Eaton MLocker a je to celkom ine,ked ma bbyt otvoreny,je otvoreny,ked potrebujem plny zamok,ma plny zamok,v Tvojom pripade mas dostupne plnohodnotne uzavierky priamo od Mitsu.....usetri si cas a energiu.
Jestli se nemýlím, tak na L300 ( kvůli zadní uzávěrce) musím vyměnit celou nápravu.
Kdysi jsem to hledal a pouhá výměna diferáku je možná u první generace L300.

Ale nemám praktické zkušenosti, tak se můžu mýlit...

Odesláno z mého D6603 pomocí Tapatalk





Autor tématu
PetersonCZ
nováček
Příspěvky: 14
Registrován: Út 13.08.2019, 21:12
Auto: L300
Stav: Offline

Re: Krabic nebude nikdy dost - další L300 v Čechách

Příspěvek od PetersonCZ » Čt 29.08.2019, 10:41

kalic napsal:Konečně taky jedna stejná jako mám já :pivo:
Takovýchto L300 ( 4x4 dlouhá a vysoká kastle) je v ČR vícero. Ale krátké a nízké jsou opravdu častější...

Odesláno z mého D6603 pomocí Tapatalk




Avatar uživatele

oltcitak
Diskuzní bůh, vládce guruů
Příspěvky: 917
Registrován: Ne 31.01.2010, 18:32
Auto: Hyundai Starex 4WD,103kW
Místo/Bydliště: Nottingham,UK/Prievidza,SK
Stav: Offline

Re: Krabic nebude nikdy dost - další L300 v Čechách

Příspěvek od oltcitak » Čt 29.08.2019, 16:10

Toz presne ako to je u L300 neviem, ale viem, že to ide nejak(ci už vnútro, alebo prispôsobiť nápravu z Paja) Edgar vie(a aj iní)


Hyundai Starex 4WD,103kW
***"Nikdo nieje tak beznadejně zotročený, ako tí, ktorí mylne veria, že sú slobodní.:" Johan Wolfgang von Goethe***

Avatar uživatele

Kacaba
Staroffrouďák
Příspěvky: 4021
Registrován: Po 05.09.2011, 16:43
Auto: XJ 2.1td/L200 2.5 td/ZJ 4.0/Y61 3.0Di
Místo/Bydliště: Hultschiner Ländchen
Věk: 42
Stav: Offline

Re: Krabic nebude nikdy dost - další L300 v Čechách

Příspěvek od Kacaba » Čt 29.08.2019, 20:25

Jedno vim jistě, u Delicy krátké, vysoké, 2,8 td facelift, je diferak stejný, jako na Pajeru i převodový poměr mi pasuje, ale průměr poloos nesedí, což mě trochu štve.


XJ 2.1td/L200 2.5 td/ZJ 4.0/Y61 3.0 S tím už dožiju.


Autor tématu
PetersonCZ
nováček
Příspěvky: 14
Registrován: Út 13.08.2019, 21:12
Auto: L300
Stav: Offline

Re: Krabic nebude nikdy dost - další L300 v Čechách

Příspěvek od PetersonCZ » Pá 30.08.2019, 5:48

Kacaba napsal:Jedno vim jistě, u Delicy krátké, vysoké, 2,8 td facelift, je diferak stejný, jako na Pajeru i převodový poměr mi pasuje, ale průměr poloos nesedí, což mě trochu štve.
Víš, jaký poměr má diferak z Delicy? U všech 4x4 2.5TD L300 je poměr 1:4,875
Je to u Delicy také tak?

Jo, jo, L300 s 2.8TD by byla fajn...

Odesláno z mého D6603 pomocí Tapatalk




Avatar uživatele

Kacaba
Staroffrouďák
Příspěvky: 4021
Registrován: Po 05.09.2011, 16:43
Auto: XJ 2.1td/L200 2.5 td/ZJ 4.0/Y61 3.0Di
Místo/Bydliště: Hultschiner Ländchen
Věk: 42
Stav: Offline

Re: Krabic nebude nikdy dost - další L300 v Čechách

Příspěvek od Kacaba » Pá 30.08.2019, 7:48

Delicy mohou mít ve spojení s 2,8 td 4,83 nebo 4,64, pokud se nepletu.


XJ 2.1td/L200 2.5 td/ZJ 4.0/Y61 3.0 S tím už dožiju.


Autor tématu
PetersonCZ
nováček
Příspěvky: 14
Registrován: Út 13.08.2019, 21:12
Auto: L300
Stav: Offline

Re: Krabic nebude nikdy dost - další L300 v Čechách

Příspěvek od PetersonCZ » Pá 30.08.2019, 11:38

Kacaba napsal:Delicy mohou mít ve spojení s 2,8 td 4,83 nebo 4,64, pokud se nepletu.
Tak to také není varianta pro L300, pač ta má 4,875 (4D56) nebo 4,625 (4G64).

Stejně dík za info.

Odesláno z mého D6603 pomocí Tapatalk




Odpovědět