Kalendář - "blížící se akce" (nahoře pod logem fóra): do kalendáře lze vkládat termín akce přímo autorem tématu v sekci poježdění a závody.

Forum aktualizovano, info zde: viewtopic.php?f=26&t=92206#p1712259
Moznost prispeni na chod fora: viewtopic.php?f=3&t=66082

Seřízení dorazů na přední nápravě ARO M461

Příznivci tohodle evergreenu pište
Pravidla fóra
Inzerci si hazejte prosim dolu do sekce bazar. Tato sekce slouzi pouze pro technicke informace/rady.
Bazar: viewforum.php?f=61
(nedivte se proto, pokud zde zadate inzerat, ze ho nekdo smaze)
Odpovědět

Autor tématu
steft01
nováček
Příspěvky: 3
Registrován: Út 13.08.2019, 7:55
Auto: ARO M461, ARO 240
Stav: Offline

Seřízení dorazů na přední nápravě ARO M461

Příspěvek od steft01 » Út 13.08.2019, 8:12

Dobrý den všem,
potřebuji poradit, jak správně nastavit dorazy na přední nápravě ARO M461. Jaký je správný postup a "pravidla". Předem děkuji za odpověď.



Avatar uživatele

6810
Legenda fóra
Příspěvky: 1336
Registrován: Po 29.10.2007, 9:40
Místo/Bydliště: Praha/Kladno/Šumava
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Seřízení dorazů na přední nápravě ARO M461

Příspěvek od 6810 » Út 13.08.2019, 9:15

Co na tom chceš nastavovat?


Pajero II 2.8TD 3x špéra
ZJ 4.0 LAREDO lesovůz
UAZ 469
Praga V3S M2 + A3S 1V


Autor tématu
steft01
nováček
Příspěvky: 3
Registrován: Út 13.08.2019, 7:55
Auto: ARO M461, ARO 240
Stav: Offline

Re: Seřízení dorazů na přední nápravě ARO M461

Příspěvek od steft01 » Út 13.08.2019, 9:59

Někde jsem se dočetl, že se ty dorazy musí čas od času seřídit, aby se nevymačkal homokinetický kloub. Jen nevím jak moc se to má seřídit. Jestli ten šroub má trčet nějakou délku, nebo kolo aby bylo svisle nebo je tam nějaká tolerance, prostě nevím.



Avatar uživatele

6810
Legenda fóra
Příspěvky: 1336
Registrován: Po 29.10.2007, 9:40
Místo/Bydliště: Praha/Kladno/Šumava
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Seřízení dorazů na přední nápravě ARO M461

Příspěvek od 6810 » Út 13.08.2019, 11:48

Jo tak ty myslíš tyhle dorazy, tak to jo. Já jsem to vždycky seřídil tak, aby na obě strany to bylo stejně a né moc ani málo. Když to bude moc, budou se ti ničit při velkým rejdu klouby a když málo, bude malej rejd. Možná na to je nějaká poučka, ale v příručkách jsem nic nenašel. Prostě podle citu a nikdy jsem neměl problém. Je tam kontramatka, takže jak to jednou nastavíš, je to napořád.


Pajero II 2.8TD 3x špéra
ZJ 4.0 LAREDO lesovůz
UAZ 469
Praga V3S M2 + A3S 1V

Odpovědět